LVMH a strategie luxusu

Společnost LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton (ticker: FR:MC) je největším prodejcem luxusního zboží na světě, který vlastní značky jako Louis Vuitton, Fendi, Celine, Kenzo, Moet & Chandon, Dom Perignon, Hennessy, Christian Dior, Bulgari, TAG Heuer, Tiffany a řadu dalších. Web Punch Card Investor publikoval zajímavý článek (ZDE), v němž se na tuto výjimečnou francouzskou společnost podíval optikou knihy The Luxury Strategy, která je považována za povinnou četbu pro všechny, kteří chtějí pochopit odvětví luxusních spotřebitelských značek.

V článku se dočtete o historii společnosti, značkách v portfoliu firmy, cenové strategii, kvalitě produktů, distribuci a správě zásob, budování značky, inovacích a dalších tématech.

LVHM 6_12_2022

Tip:

  • Na společnost LVMH se před několika měsíci zaměřil i podcast Business Breakdowns, který naleznete ZDE.

Upozornění: Autor v době psaní tohoto článku nevlastní ve svém osobním portfoliu žádné akcie společnosti LVMH a ani v nejbližší době nezvažuje jejich nákup. Výše uvedený text by v žádném případě neměl být vnímán jako doporučení k nákupu či prodeji! Autor webu nepřebírá žádnou odpovědnost za škodu způsobenou použitím tohoto textu nebo informací v něm obsažených. Každý investor je povinen přijmout vlastní informované rozhodnutí o vhodnosti každé investice.