Nový díl podcastu Business Breakdowns se zaměřil na amerického giganta v oblasti prodeje zboží pro kutily a stavaře – společnost Home Depot (Ticker: HD). Home Depot je obdobou evropského Hornbachu či OBI.
Hlavní témata:
- [00:03:10] – Jaká je zákaznická strategie firmy a jak se liší od strategie společnosti Lowe
- [00:05:28] – Jak funguje proces prodeje pro profesionály vs. pro kutily
- [00:07:38] – Velikost trhu a jak velkou část společnost ovládá
- [00:08:47] – Historie společnosti a její role v rozvoji a růstu jejich odvětví
- [00:11:39] – Založení Home Depot a jejich původní strategie
- [00:13:38] – Co vedlo k jejich rozhodnutí přestat rozšiřovat obchody
- [00:14:56] – Jejich model příjmů a růst v čase
- [00:18:10] – Jak velký růst tržeb lze vysledovat z návštěvnosti obchodů
- [00:20:19] – Řízení zásob
- [00:21:55] – Ekonomický model
- [00:24:54] – Přechod na online
- [00:27:56] – Od koho Home Depot nakupuje a jak se firma poprala s pandemií
- [00:35:05] – Inflační tlak na mzdy
- [00:37:09] – Úvahy o růstu firmy v příštích třech až pěti letech
- [00:41:40] – Jak velké bylo historicky zpoždění růstu po bublinách a pádech
- [00:47:27] – Amazon jako potenciální konkurence?
- [00:49:37] – Další rizika, o nichž je dobré přemýšlet
- [00:53:51] – Lekce pro investory
Podcast o společnosti Home Depot naleznete ZDE.