Home Depot: volba kutilů i profesionálů

Nový díl podcastu Business Breakdowns se zaměřil na amerického giganta v oblasti prodeje zboží pro kutily a stavaře – společnost Home Depot (Ticker: HD). Home Depot je obdobou evropského Hornbachu či OBI.

Hlavní témata:

  • [00:03:10] – Jaká je zákaznická strategie firmy a jak se liší od strategie společnosti Lowe
  • [00:05:28] – Jak funguje proces prodeje pro profesionály vs. pro kutily
  • [00:07:38] – Velikost trhu a jak velkou část společnost ovládá
  • [00:08:47] – Historie společnosti a její role v rozvoji a růstu jejich odvětví
  • [00:11:39] – Založení Home Depot a jejich původní strategie
  • [00:13:38] – Co vedlo k jejich rozhodnutí přestat rozšiřovat obchody
  • [00:14:56] – Jejich model příjmů a růst v čase
  • [00:18:10] – Jak velký růst tržeb lze vysledovat z návštěvnosti obchodů
  • [00:20:19] – Řízení zásob
  • [00:21:55] – Ekonomický model
  • [00:24:54] – Přechod na online
  • [00:27:56] – Od koho Home Depot nakupuje a jak se firma poprala s pandemií
  • [00:35:05] – Inflační tlak na mzdy
  • [00:37:09] – Úvahy o růstu firmy v příštích třech až pěti letech
  • [00:41:40] – Jak velké bylo historicky zpoždění růstu po bublinách a pádech
  • [00:47:27] – Amazon jako potenciální konkurence?
  • [00:49:37] – Další rizika, o nichž je dobré přemýšlet
  • [00:53:51] – Lekce pro investory

Podcast o společnosti Home Depot naleznete ZDE.

Trzni cena akcii Home Depot 11_2022