Disrupce v nakupování automobilů

Před několika dny si Patrick O’Shaughnessy pozval do svého podcastu Invest Like the Best Ernieho Garciu, spoluzakladatele a CEO platformy Carvana (Ticker: CVNA), která se zaměřuje na internetový prodej ojetých automobilů. Ernie založil společnost v roce 2012. O devět let později se tržní kapitalizace společnosti pohybuje na úctyhodných 30 mld. USD, přičemž firma prodává každou minutu jeden ojetý vůz.  

Podcast „Ernie Garcia – Disrupting the Auto Buying Experience“ naleznete ZDE.

Hlavní témata rozhovoru:

  • Kvalita rozhodování
  • Firemní kultura
  • Klíčové oblasti trhu, do nichž se vyplatí vstoupit
  • Různé úrovně komplexity na trhu automobilů
  • Myšlenka, která vedla k založení společnosti
  • Novinky, které poskytla Carvana zákazníkům při koupi ojetého vozu
  • Výnosy a logistika
  • Co je IRC centrum
  • Fungování Carvany
  • Komunikace se zákazníkem a zážitek z nakupování
  • Chyby minulosti
  • O flexibilitě skvělých společností
  • Dopady koronaviru na chování spotřebitelů
  • O překvapivých novinkách v automobilovém průmyslu
Trzni cena Carvana 8_2021